Inleiding

Studiemodules zijn onderdelen van een groter geheel van leerroutes, leerlijnen en leerplannen, maar kunnen ook los van elkaar worden gebruikt. Op die manier kan men, gebruik makend van een beperkt aantal soortgelijke componenten, educatief maatwerk leveren. Tegelijkertijd kan men verschillende didactische functies combineren, varierend van zelfstudie tot en met het ontwerpen van complete opleidingen voor anderen inzake communicatie. 

Hoe doe ik dat?

  1. U beperkt zich tot tips & trucs, u maakt gebruik van sluiproutes
  2. U richt zich op een beperkt aantal onderwerpen met behulp van didactische snelwegen
  3. U verdiept zich in het onderwerp en maakt gebruik van een of meer leerroutes
  4. U combineert verschillende leerroutes tot leerlijnen
  5. U gebruikt bij voorkeur didactische vragen
  6. U transformeert uw communicatieve kennis tot een personal academy
  7. U combineert verschillende leerlijnen tot een formeel programma
  8. U combineert verschillende programma's tot een formeel curriculum of opleiding

Meer weten? Zie ELO-Communicatie