Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. communicatie
>
ahmas
>
a. communicatieleer
>
4.1 grondslagen
Content
A. Communicatie
A. Communicatieleer
Inleiding
1. Uitgangspunten
1.1 Belangen
1.2 Context
1.2.1 Contextuele kennis
1.2.2 Pers.waarden
1.3 Cultuur
1.4 Perspectief
1.5 Positie
1.6 Succescriteria
1.7 Wederkerigheid
1.8 Interactiviteit
1.9 Randvoorwaarden
2. Ordenen
2.1 Begrippen
2.1.1 Info.uitwisseling
2.1.1.1 Comm.soorten
2.1.1.1.1 Symb.info
2.1.1.1.2 Woorden
2.1.1.1.3 Paradoxale C.
2.1.1.2 Niveaus
2.1.1.3 Comm.stijlen
2.1.1.3.1 Rol
2.1.1.3.2 Hierarch.lijn
2.1.1.3.3 Int.organisatie
2.1.1.3.4 Team
2.1.1.4 Handelen
2.1.2 Kwaliteiten
2.1.2.1 Functionaliteit
2.1.3 Kwantiteit
2.1.3.1 Intensiteit
2.1.4 Doelen
2.1.4.1 Zakelijk
2.1.4.2 Expressie
2.1.4.3 Appeleren
2.1.4.4 Relaties
2.1.4.5 Poezie
2.1.4.6 Communicatie
2.1.4.6 Metacom.doelen
2.1.5 Kaders
2.1.6 Posities
2.1.7 Medium
2.1.8 Com.voorwaarden
2.2 Modellen
2.3 Theorieen
2.3.1 Interactietheorie
3. Levensloop
4. Historie
4.1 Grondslagen
4.1 Tijdsbeelden
4.1.1 50-60
4.1.2 70-80
4.1.3 1990-2000
4.1.4 21th century
4.1.5 Medical education
4.1.5.1 Knowledge cent.
4.1.5.2 Problem based
4.1.5.3 Postgrade
4.1.5.4 Competency
4.1.5.5 Educ. changes
4.2 Wouda (2014)
5. Contrasteren
5.1 Doktersperspectief
5.2 Patientperspectief
6. Bronnen
B. Methode
C. Communicator
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
4.1 Grondslagen
Het Latijnse woord communicare slaat terug op "iets gemeenschappelijk maken".