Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. communicatie
>
ahmas
>
a. communicatieleer
Content
VETO
A. Communicatie
A. Communicatieleer
Inleiding
1. Uitgangspunten
1.1 Belangen
1.2 Context
1.2.1 Contextuele kennis
1.2.2 Pers.waarden
1.3 Cultuur
1.4 Perspectief
1.5 Positie
1.6 Succescriteria
1.7 Wederkerigheid
1.8 Interactiviteit
1.9 Randvoorwaarden
2. Ordenen
2.1 Begrippen
2.1.1 Info.uitwisseling
2.1.1.1 Comm.soorten
2.1.1.1.1 Symb.info
2.1.1.1.2 Woorden
2.1.1.1.3 Paradoxale C.
2.1.1.2 Niveaus
2.1.1.3 Comm.stijlen
2.1.1.3.1 Rol
2.1.1.3.2 Hierarch.lijn
2.1.1.3.3 Int.organisatie
2.1.1.3.4 Team
2.1.1.4 Handelen
2.1.2 Kwaliteiten
2.1.2.1 Functionaliteit
2.1.3 Kwantiteit
2.1.3.1 Intensiteit
2.1.4 Doelen
2.1.4.1 Zakelijk
2.1.4.2 Expressie
2.1.4.3 Appeleren
2.1.4.4 Relaties
2.1.4.5 Poezie
2.1.4.6 Communicatie
2.1.4.6 Metacom.doelen
2.1.5 Kaders
2.1.6 Posities
2.1.7 Medium
2.1.8 Com.voorwaarden
2.2 Modellen
2.3 Theorieen
2.3.1 Interactietheorie
3. Levensloop
4. Historie
4.1 Grondslagen
4.1 Tijdsbeelden
4.1.1 50-60
4.1.2 70-80
4.1.3 1990-2000
4.1.4 21th century
4.1.5 Medical education
4.1.5.1 Knowledge cent.
4.1.5.2 Problem based
4.1.5.3 Postgrade
4.1.5.4 Competency
4.1.5.5 Educ. changes
4.2 Wouda (2014)
5. Contrasteren
5.1 Doktersperspectief
5.2 Patientperspectief
6. Bronnen
B. Methode
C. Communicator
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
VETO
Voorbeelden
Maak zelf een illustratieve demo.
Essayvragen
Bedenk een of meer goede essay- of leervragen.
Toetsen
Maak zelf een toets, bestaande uit tenminste 3 juist/onjuist vragen
Overdenkingen
Bedenk een of meer reflectie-opdrachten.