Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. communicatie
>
ahmas
>
a. communicatieleer
Content
VETO
A. Communicatie
A. Communicatieleer
Inleiding
1. Uitgangspunten
1.1 Belangen
1.2 Context
1.2.1 Contextuele kennis
1.2.2 Pers.waarden
1.3 Cultuur
1.4 Perspectief
1.5 Positie
1.6 Succescriteria
1.7 Wederkerigheid
1.8 Interactiviteit
1.9 Randvoorwaarden
2. Ordenen
2.1 Begrippen
2.1.1 Info.uitwisseling
2.1.1.1 Comm.soorten
2.1.1.1.1 Symb.info
2.1.1.1.2 Woorden
2.1.1.1.3 Paradoxale C.
2.1.1.2 Niveaus
2.1.1.3 Comm.stijlen
2.1.1.3.1 Rol
2.1.1.3.2 Hierarch.lijn
2.1.1.3.3 Int.organisatie
2.1.1.3.4 Team
2.1.1.4 Handelen
2.1.2 Kwaliteiten
2.1.2.1 Functionaliteit
2.1.3 Kwantiteit
2.1.3.1 Intensiteit
2.1.4 Doelen
2.1.4.1 Zakelijk
2.1.4.2 Expressie
2.1.4.3 Appeleren
2.1.4.4 Relaties
2.1.4.5 Poezie
2.1.4.6 Communicatie
2.1.4.6 Metacom.doelen
2.1.5 Kaders
2.1.6 Posities
2.1.7 Medium
2.1.8 Com.voorwaarden
2.2 Modellen
2.3 Theorieen
2.3.1 Interactietheorie
3. Levensloop
4. Historie
4.1 Grondslagen
4.1 Tijdsbeelden
4.1.1 50-60
4.1.2 70-80
4.1.3 1990-2000
4.1.4 21th century
4.1.5 Medical education
4.1.5.1 Knowledge cent.
4.1.5.2 Problem based
4.1.5.3 Postgrade
4.1.5.4 Competency
4.1.5.5 Educ. changes
4.2 Wouda (2014)
5. Contrasteren
5.1 Doktersperspectief
5.2 Patientperspectief
6. Bronnen
B. Methode
C. Communicator
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
VETO
Voorbeelden
Benoem de symboliek!